måndag 4 februari 2013

Tjuvkik ~ Sneak peak

Tack för alla fina hälsningar..! Inte bara krya-på-dig hälsningarna nu senast, utan allmänt.
Jag är så otroligt glad för att ni tittar in till mig och skriver så snällt...alltid! Stort  till er!

Idag är det en artikel om min blogg på en polsk websida som heter Chabrowe Pole, som jag tror betyder blåklint fält (i alla fall enligt Google Translate). Ett snapshot av deras framsida ser ni i slutet av dagens inlägg... Men först vill jag visa klinkerplattorna som kommit hem.

Eftersom vi fortfarande var hängiga i helgen så kunde plattorna inte komma på plats då, men det tar nog inte lång tid innan Herr Blanka har fixat detta :-)

Jag kunde dock inte låta bli påsen idag utan plockade upp alla plattor och la dem på plats bara för att få mig en liten tjuvkik. Jag tror att det kommer att bli så snyggt!


Det är några som frågat vad det är för märke. Dessa kommer från FF Kakel i Göteborg. Märke vet jag tyvärr inte, men de är 10x10 cm stora.

Och här är en glimt av artikeln. Vill ni läsa mer så klicka här så kommer ni till artikeln. Deras sida är full av inspirerande inredningstips och vackra bilder, så det känns jätteroligt att de ville visa min blogg.



Ha det så bra, vi syns kanske i morgon igen..! Jag har en otrolig blogglust, nu när jag varit frånvarande några dagar, hihi.

Kram
Mia
-

21 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vad fint det kommer att bli med svart vit rutigt klinker!!! Jag skulle såååå gärna vilja ha rutigt golv någonstans i vårt hus :-))

Ha en toppenfin måndag!!
Kram Paula

Tinas bo sa...

Det kommer att bli supersnyggt med klinker!

Vad kul att du var med på deras sida!
Superfina bilder där! Grattis!!!

Skönt att du/ni mår bättre!

Ha en fin vecka
Kram Tina

Anonym sa...

De flisene kommer bare til å bli utrolig flotte:)
Gleder meg masse til å se:)
Så kjempe gøy med reportasje:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Vita små hjärtan sa...

Ja jag är ju inte förvånad! Din underbara blogg......
Sånt rutigt golv la vi i vårt skafferi! Mycket nöjda!
Ha det så gott söta!
Kram Agnetha

Unknown sa...

Great choice with black and white. Congratulation for publishing your blog. I am not surprised, because your blog is divine, inspirational and full the vintage treasures. Greetings. Renata

Geli sa...

They look great in white and black. Have a nice time dear Mia! With love, Geli

Annas skattkammare sa...

Kommer bli jättesnyggt! Vad skoj med web-reportage! :)
Kram Anna

Mats sa...

Det blir nog riktigt snyggt !


www.bytabostad.eu

Annica Östlund sa...

Vad skönt att du kryat på dig! Plattorna kommer att bli superfina när de kommer på plats!
Kramar Annica

hemma hos lilla mej sa...

Plattorna kommer bli supersnyggt.Vad skoj med reportaget.Grattis.Krya på dej .Ha en härlig start på nya veckan .Kramar Rita ♥

hemma hos lilla mej sa...

Plattorna kommer bli supersnyggt.Vad skoj med reportaget.Grattis.Krya på dej .Ha en härlig start på nya veckan .Kramar Rita ♥

LantlivsAnette sa...

Jag har också varit med på den sidan...roligt att de hittar oss !! Sååå fint med rutigt golv, vad spännande att få se sen hur det blev...
Kraaam Anette

kråke sa...

Hej rara! Vad himla snyggt det kommer att bli och vad skönt att du är bättre:)) Roligt med sidan, du är alltid lika inspirerande att läsa så jag förstår dom:)))))

Kram fina:)

Kråke

Anna sa...

Bra att du mår bättre!
Snyggt med klassiskt svart/vitt kakel.
Ha en skön dag.
Kramar Anna

Chokladvillan 1910 sa...

Kommer att bli skitsnyggt !
kul att du är på en polsk sida, ser jättebra ut !
Må så gott & krya !
Kram Anki

Sophia sa...

I have just discovered your lovely blog and am so enjoying it.......

Sophia

annika sa...

Grattis va kul med bloggen! Och att ni är på bättringsvägen låter fint. Kaklet kommer att bli SÅ snyggt. Har själv ett svartvitt golv med klinkers i ett rum, tröttnar aldrig. Kram!

Things and Thoughts sa...

So lovely images, so inspiring!
Olympia

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt fin tisdagseftermiddag!
Kram/Lena

Lovisa Wallin sa...

så snyggt med svart bänkskiva mot det vita! härligt!

G:a Affären sa...

Kan förstå att du inte kunde låta bli påsen och provlägga plattorna, det kommer att bli hur fint som helst!
Roligt att du är med i Polen också, och så många fina bilder!

Kramar
Cia