måndag 29 oktober 2007

Mot IKEA!

Tack alla för era fina kommentarer...!

Foto: Lilla Blanka
YYEn stooor kram till er alla!YY
Idag har jag tagit ledigt så strax åker jag till IKEA, jag tänkte passa på när jag lämnat av stora sonen på Valhallabadet för simträning. Lillebror och lillasyster får följa med, men de kan vara på IKEAs lekavdelning :)
Jag satt just och tittade vad jag skulle handla där när jag halkade in på Ellos hemsida och hittade några fina fynd. Se här bara vad de överraskar med fina saker! Alla bilder nedan från www.ellos.se

Istappar att hänga på verandan.


"Antikt" kandelaber nu till jul.


Vitmålad "julig"bricka.


En vikvägg, tänk er den VITMÅLAD :)
Ojoj, dags att åka..! Ha en bra dag!

20 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Hoppas att du gör några fina fynd på Ikea :o)
Kramis

Anonym sa...

Alltid lika kul på IKEA, hittar ofta någont nytt utan att det kostar skjortan!

NICOLINAS BONING sa...

Ja,tänk vitmålad med något snyggt tyg i "gluggarna"...suck...vad vackert det skulle vara;-)
Ha det så bra på IKEA, och hoppas att du gör några riktiga fynd...själv kom jag hem med en massa ljus (naturligtvis)...vad annars?
Kramar/Birgitta

Ljuva ro sa...

Visst är ellos bra och överraskande!!! verandan som istapparna hänger på, kan man köpa den med? hihi!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så mycket fint det fanns på Ellos... men du hittar säkert mycket fint på Ikea också.
Ha det bra idag!
Kram
Marie

faster atta sa...

Mmm, visst har de mycket fint på ellos ibland! Lycka till på IKEA!

kram

Goa sa...

WOW...vilka fina Ellos grejer!
JApp, de har verkligen piffat upp sitt sortiment, måste jag säga! Så hoppas jag att IKEA bjuder på massor av fint..;)
Ha en bra vecka!
Kram//Goa

Designe sa...

Ellos har mycket fint nuförtiden! ..jag har oxå visat bilden med verandan, tycker den är så underbar! :)

Anonym sa...

Det var inte svårt att tänka sej den vitmålad. Ha en bra Ikeadag önskas dej av en total främlingen, men vem vet... vi kanske ses fler gånger här. Jag återkommer nog iaf

Engsroom sa...

Det var fina saker det finns ju faktiskt en del även där om man tittar efter jag tycker ljusstaken som ser ut som små Änglar som Ruffa visar på sin sida är så fin också.
Ha en bra vecka!
Ella

Solsjö - Under en vind sa...

Ellos har verkligen kommit fram med många superfina saker!
Ska bli kul att se dina inköp från ikea! LÅter som en bra utflykt!
Jag har inte besöktvaruhuset sedan semestern....borde vara dax nu....
Må gott, kram!

Marie sa...

Ellos överraskar måste jag säga, de har faktiskt många fina saker! Hoppas du gjorde några fynd på Ikea idag!

Kram Marie

Handplockat sa...

lycka till med fynden
fina bilder
tänk ELLOS vaa
kul

ha det bäst

WhiteVintageDreams sa...

Håller med dig...Ellos har faktiskt vissa fina fynd ibland! Hoppas att det gick bra på Ikea! Å att du visar oss köpen ;).
Kram

Anonym sa...

Jag ska oxå ägna mig åt lite shopping men inte på Ikea utan snarare på alla klädaffärer jag bara kan hitta *s*

Sallys hus sa...

Hej svejs!

Klart det går bra att länka.
Jag tar och fixar dit dig hos mig också så jag inte glömmer att komma tillbaks hit!
Va mycket fint du visar!!

Ja den vikväggen skulle jag gärna vilja ha. Skulle passa finfint i min butik.
Har tänkt att man kanske kunde göra en själv...fniss.....nån gång!
Kram Katarina

Lilla Blanka sa...

"En Doft Av Danmark" och "Inredningsgalen":
Tackar, japp jag hittade lite smått på IKEA, även om jag inte gjorde så stora fynd som jag hoppats ;)
"Nicolinas boning":
Ja, jag tror jag skall ge mig på att göra en egen vikvägg, av gamla fönster, som jag är alldeles tokig i :)
"Ljuva ro":
Oj ja den verandan hade jag gärna monterat bort och satt fast på mitt hus :)
"Nostalgi och romantik", "faster atta", "Goa, skåne", "Designe":
Ja, Ellos överraskar verkligen ibland. IKEA grejerna visar jag framöver :)
"TROLLTYGET": TACL för ditt besök, jag tittade in till dig direkt :) Det är så kul att hitta nya fina bloggar att besöka!
"Engsroom": Tack! Den där Ruffa skulle jag vilja titta in till, verkar spännande, men hon har inte en öppen blogg och jag vet inte vad hon har för mailadress :o
"Under en vind", "Marie", "Handplockat", "WhiteVintageDreams": Tackar, jo jag skall försöka visa lite av det jag köpt, vissa grejer var väl inte så spännande, men nåt annat kanske går att visa :)
"vildängel": Hoppas du hittade nåt fin i klädaffärerna!
"Hemma i Ugglebo": Tackar! Verkar vara problem med den här rackarns Blogger, för jag kan inte lägga till/anpassa nu.."fel på sidan" gnäller den om..Får prova lite senare. Du ligger i mina Favoriter iaf så jag missar dig inte :)
Ja, visst kan man göra en vikvägg själv..? Jag tänkte använda gamla fönster, som jag absolut älskar, vi får se om jag får tillfälle nångång :)

KRAMAR på er alla och stort tack för alla snälla kommentarer...!!!

Husbilsresan sa...

Ja, visst har dom mycket fint på Ellos....jag fick katalogen igår...ska nog beställa.
Ska nog också åka till IKEA snart och julshoppa lite....hoppas du hittade det du skulle=)
Kram!

Katarina sa...

Hej:)
Vilen mysig sida du har. Hit kommer jag g�rna fler g�nger.

�r det ok om jag l�nkar till dig ?

Ha en sk�n helg
Katarina

an angel at my table sa...

Ellos är verkligen en ouppskattad liten pärla. Dom kan ha riktigt fina grejor. Verandan du visar får mig att drägla.